Total de visualizações de página

quarta-feira, 17 de janeiro de 2007

GRAZAS A TODOS POR ESTAR AHI!!!









Sempre me intrigou saber quen entraba na minha páxina, cando non deixaban comentarios ou de algún xeito non se comunicaban conmigo. O meu novo contador de visitas me da bastante información e entadisticas dos visitantes, como se pode ver aqui abaixo.
 Aqui podedes ver unha mostra das últimas 100 entradas. GRAZAS A TODOS POR ESTAR AHI!!!









Um comentário:

  1. me siento absolutamente discriminada!
    te llenare el multi de fotos de Chile y te llenare el alma de mis comentarios asi sabras que chile existe y no es un lugar desconocido
    buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    entro a verte a cada rato y ni figuro en tu mapita
    es lo mas discriminatorio que me he encontrado desde que termino la segregación en sudafrica
    buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    me voy a comer gusanos!!!!!!!!!!!!

    ResponderExcluir