Total de visualizações de página

quarta-feira, 31 de maio de 2006

A vinganza (Este texto procede da propia Timofónica!!)




Soa o teléfono...
- ¿Dígame?
- Bos días, ¿podería falar co titular da liña?
- Son eu mesmo
- ¿Dime o seu nome por favor?
- Juan Luís
- Señor Juan Luís, chámolle de Timofónica para ofrecerlle a promoción de instalar unha liña adicional na súa casa onde vostede terá dereito a...
- Desculpe a interrupción, pero, exactamente ¿quen é vostede?
- O meu nome é Judith Maciel, de Timofónica e estamos chamando...
- Judith, descúlpeme, pero para a nosa seguridade gustaríame comprobar algúns datos antes de continuar a conversación, ¿impórtalle?
- ...Non hai problema señor
- ¿Desde que teléfono chámame? Na pantallita do meu só pon "NUMERO PRIVADO"
- 1004
- ¿Para que departamento de Timofónica traballa?
- Telemarketing Activo
- ¿Vostede ten número de traballadora de Timofónica?
- Señor, descúlpeme, pero creo que toda esa información non é necesaria...
- Entón terei que colgar porque non teño a seguridade de falar cunha traballadora de Timofónica
- Pero eu pódolle garantir...
- Ademais, eu sempre estou obrigado a dar os meus datos a toda unha lexión de empregados sempre que chamo a Timofónica para calquera cousa.
- Está ben...o meu numero é 34591212
- Un momento mentres o verifico, non se retire Judith. (Dous minutos)
- Un momento por favor, non se retire Judith (Cinco minutos)
- ¿Señor?
- Só un pouco máis, por favor, os nosos sistemas están lentos hoxe.
- Pero...señor...
- Si, Judith, grazas pola espera. ¿Cal era o asunto da súa chamada?
- Chámoo de Timofónica, estamos chamando para ofrecerlle a nosa promoción Liña Adicional, na que vostede ten dereito a unha liña adicional. ¿Vostede estaría interesado, D. Juan Luís?
- Judith, vou ter que pasarlle coa miña muller, porque é ela quen decide sobre a alteración ou adquisición de plans de Timofónica. Por favor, non se retire. (Coloco o auricular do teléfono diante dun altofalante da cadea de música e poño o CD de Caribe Mix 2004 co Repeat activado. Sabía que algún día, esa droga de música sería útil. Logo de soar o CD enteiro, a miña muller atende o teléfono):
- Desculpe pola espera, grazas...Pódeme dicir o seu teléfono pois na pantallita do meu só aparece "NUMERO PRIVADO".
- 1004
- ¿Con quen estou falando?
- Judith
- ¿Judith que máis?
- Judith Maciel (xa demostrando certa irritación na voz)
- ¿Cal é a súa numero de traballadora de Timofónica?
- 34591212 (mais irritada aínda)
- Grazas pola información ¿en que podo axudala?
- Chámoa de Timofónica, estamos chamando para ofrecerlle a nosa promoción Liña Adicional, na que vostede ten dereito a unha liña adicional. ¿A señora estaría interesada?
- Vou abrir unha incidencia e dentro dalgúns días entraremos en contacto con vostede para darlle unha decisión, ¿pode anotar o numero de incidencia por favor?...¿ola?,
¿ola?
- TUTUTUTUTU...

Nenhum comentário:

Postar um comentário